Sediul Girocului - Grupa mini - Anemona

Saptamana – 10-14 octombrie 2011
Tot la grupa Mini insa la sediul din Girocului – 2 -3 anisori – Educatoare : Anemona

Si noi am reusit cu greu sa ne obisnuim la gradi, deja sintem veseli si pregatiti sa invatam J
Noi cand ajungem la gradi , dupa ce mergem sa papam , Ane ne primeste inapoi in clasa cu o povestioara frumoasa pe care toti o ascultam cu mare drag si curiozitate J Stam frumos in cerc si sintem foarte atenti la ce se mai intampla in poveste.
Chiar daca va vine greu sa credeti , facem si matematica J , unde invatam formele geometrice simple si cum sa le potrivim in jucarii .
Am invatat si culorile , Ane ne prezinta cartonase de diferite culori, iar noi frumos ii spunem care cum stim ce culoare ne arata J . Am invatat si despre orientarea in camera, cum ar fi : dreapta, stanga, sub, peste, langa )
Am facut si putin sport, ca in ziua de azi mai rar vedem J si am cantat si dansat fiecare dupa propria personalitate si in stilul caracteristic.
Am incercat sa memoram imaginile prezentate de Ane, cu : fructe, legume, animale , partile corpului etc… J
Pe masura varstei noastre am invatat si cantecele mai scurte si mai usoare, cum ar fi :
In padurea cu alune , Vulpe tu mi-ai furat gasca si bineinteles hora de la Alunelu Alunelu J .
Ne-am jucat cu puzzle si lego , noi credem ca ne jucam dar de fapt prindem cunostinte noi si indemanarea si imaginatia noastra lucreaza in mod continuu .
Am si desenat cu creioane cerate, fiecare ne-am exprimat pe foaie starea de moment in culorile alese de noi care sa reprezinte ce a fost in mintea noastra atunci J Am facut modele cu plastelina ( mai pe masa, mai pe jos J )
Ne-am jucat si afara cam 1 ora dimineata si dupa somnic pana au venit parintii dupa noi , pentru ca vremea a mai tinut cu noi si a fost de-a dreptul placut si frumos sa ne dam pe topogane, pe hinta-palinta, sa ne jucam la nisip cu lopaticile si galetusele. J
Pana saptamana viitoare , va salutam cu tot respectul J
Grupa Mini – de la gradinita Tom si Jerry J

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu