Sediul Bucovina - Grupa mini - Sorina

Saptamana – 10-14 octombrie 2011
Bucovina – Grupa cresa – 1-2 anisori – Educatoare – Sorina

Noi cei mici, deja am inceput sa ne adaptam binisor. Data trecuta spuneam ca inca sintem in adaptare si nu putem face “lectii” ca ne lipseste concentrarea J Ei, ne-am revenit, si sintem pregatiti sa intram in “materie” .
Am invatat saptamana trecuta partile corpului : stim unde este capul, ochii, obrajii, gurita, urechile, mainile, degetelele , genunchii si picioarele. Ne-am si jucat cu un cantecele : “ head, shoulders, knees and toes “ .
Ne-a prezentat Sorina si fructele toamnei si pe cele exotice care ne plac atat de tare : banana, marul, strugurele portocala etc … Si zilnic cand le primim la gustare le si simtim cat de bune sunt J Ne plac intotdeauna si le papam pana nu mai ramane nimic J
Avem si carticele cu animalute si Sorina a fost tare amuzanta cand facea “ bheeeee sau ham ham , chiar si miau miau “ si ne arata diverse animalae pe care ea le imita mai reusit sau nu J
Si pentru ca suntem copii inteligenti , am invatat si despre legume, tot din carticele sa le si putem vedea si ne-a promis Sorina ca o sa ne aduca si aici sa le putem “studia” mai bine si in realitate J .
Am si cantat si dansat, noi sintem dansatori desavarsiti si ne place foarte tare acest moment al zilei in special cand facem o mica hora pe melodia “Alunelu, alunelu hai la joc ! “ . Ne amuzam si la “Bate vantul frunzele “ cand trebuie sa aratam cum se invartesc moristile J
Lasand la o parte joaca, am invatat , sau sintem in proces de invatare , sa potrivim formele si sa le punem in casuta pe unde este locul lor si sa ne simtim bine cu puzzle pentru varsta noastra J sa nu ne fortam prea tare  J
Ok dragi parinti, stati linistiti ca noi nu mai plangem si sintem fericiti la gradi ! J

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu