cate putin din noi :)



Karina si Timeea , cand inca era cald afara si faceam un mic concurs cu motoarele ca doar suntem fete cochete :)
 Cand e ora mesei e liniste si pace :) papam cu drag pentru ca doamna Marioara ne gateste o mancare extrem de buna si exact pe gustul nostru. Se poate si gustos si sanatos :)

 Cu spanacul au facut cunostinta si babeticile si obrajorii si nasucul nostru :))
Si cu ajutorul Sorinei si a lui Geta papam frumos :)
 Ceau, eu sint Vlad si ma mandresc ca sunt frumos si destept :) Am activitati serioase si tocmai realizez un desen original :)
 Dejan , un zambet si doua gropite minunate ! :)
 Vlad si Anca lucreaza din greu :)

 Relaxare pentru cei mici si draguti !
 Ceau, eu sint Carla si ma odihnesc putin ca tare am obosit :)
 Mara are un zambet minunat si este extrem de inteligenta si cumintica ! Mai nou papa tot la gradi singurica. Nu mai cere ajutor ! :)
 Sergiu nu dorea sa fie fotografiat dar pana la urma ne-a tras un zambet superb si smecheresc.
 Aici suntem la ore :) si Mara se mandreste cu opera ei ! :)
 Geanina ne ajuta sa ne formam in domeniul artei :)
 Cei mai maricei se bucura de jucarii si vreme buna ! :)
 Ceau, eu sunt David si declar ca nu mai plang la gradi :)))))) doar cand ma lasa mama :)) apoi ma linistesc si ma bucur de ziua care incepe.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu